Årets kapproing gikk av stabelen som tradisjonen tro.
Kun 4 lag stilte til start.
Helsebanken, Speiderene, SUIL og 17.mai-komiteen.
Første heat var Helsebanken mot speiderne, hvor Helsebanken vant med skarve 2,8 sekunder.
Et par glipptak og en mannsalder kortere erfaring var nok det som felte speiderne.
Heat to var SUIL mot 17.mai-komiteen. Her var det flere fedre mot sønner.
Her var nok de eldste fortsatt eldst, tross iherdig innsats fra juniorene.
Årets kapproing ble vunnet av Helsebanken.
Se bildene under.










